Lelki tuning
Franklin
Mindig meg fogja nyerni a versenyt, aki magában szalad.
Franklin
Csatlakozz te is :-)
A barna tehén fia – Mesekör
Kreatív blogger díj
KLIKKELJ :))
KlikkCsere
Kattints ide –>>
Kattanj.hu

Protein nap – A 90 napos diéta 3 napos változata (2. rész)

 

 

A 90 napos diéta 3 napos változata, mely könnyebben betartható, de így is hatékony.

:-)

A cikk első részét, az általános tudnivalókat az előző bejegyzésben olvashatjátok ITT>>>

1. Protein (fehérje) nap

 

Ezen a napon ehető: (kizárólag déltől és az utolsó gyümölcsevés után 1 órával)

Gulyásleves – ebből kiehetjük a húst és a levet (a zöldséget, krumplit a keményítő napon ehetjük ki belőle a levével, a nokedlit és a levét pedig a szénhidrát napon válogassuk ki :)

Húsleves – délben megihatunk 1-2 dl üres húslevest

Bármilyen hús, felvágott, hal, sajt, tejföl, tej, túró, yoghurt, tojás, fehérje-turmix

 

 

 

 


Tükörtojás, főtt tojás lágyan vagy keményen

Rántotta

Ham & Eggs

Tejfölös túró (sósan és édesen is lehet enni:)

 

 

Csak ezen a napon ihatjuk tejjel a kávét :-)

- de csak ebéd után és csak édesítőszerrel

 

 

 

 

 

 

Tipp:

Ezen a napon főzzünk húst a családnak is, vacsorára csinálhatunk – főzve/sütve – virslit, krinolint, kolbászt, bármilyen hússzeletet, csirkecombot, pulykamellet, sonkaszeletet, csülköt, stb. Ha a családtagok nem tartanak velünk a szétválasztásban, csináljunk nekik köretet, de nem is kóstolhatjuk meg!!

 

 

 

 

Nagyon fontos, hogy betartsuk azt a szabályt, hogy csak fehérjét fogyasszunk ezen a napon. Ha nagyon megéhezünk, süssünk ki 1-2 szelet sonkát és üssünk rá 2-3 tojást. Kenyeret tilos enni hozzá…..

 

 

 

 

Édesség:

Az egyik kolléganőm kikiáltotta a túró-rudit  a Protein-nap édességének, de sajnos nem szabad enni. Én is nagyon szeretem az édességet és azért kitaláltam magamnak erre  a napra is valami finomságot. Az is törvényszerű, hogy pont azon a napon, amikor nincs túl sok lehetőség édesség-evésre, az embernek akkor van a leginkább édesség-óhaja. A protein nap épp ilyen….

Íme az én receptem:

1 natúr sovány krémtúró

1 vaníliás zsírszegény yoghurt

kevés túró

édesítőszer

Ezeket összekeverem hogy homogén legyen az egész. Kevés édesítőszert keverhetünk bele, azon lehet vitatkozni, hogy ez mennyire egészséges, de a fehér cukor tilos. (Van más típusú édesítőszer is, erről majd a későbbiekben lesz szó.)

 

A protein (fehérje) napot a keményítő nap kövesse. Holnap ezzel folytatjuk…….

 

Related posts:

Leave a Reply

Switch to our mobile site