Lelki tuning
Palotai Boris
"Az ember vágyik valakire, akivel törödhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna róla."
Palotai Boris
Csatlakozz te is :-)
A barna tehén fia – Mesekör
Kreatív blogger díj
KLIKKELJ :))
KlikkCsere
Kattints ide –>>
Kattanj.hu

Szénhidrát nap – A 90 napos diéta 3 napos változata (4. rész)

 

 

A 90 napos diéta 3 napos változata, mely könnyebben betartható, de így is hatékony. 🙂


A cikk első részét az általános – minden napra szóló – tudni valókról elolvashatjátok ITT>>>

A cikk második részét, a Protein (fehérje) napról szóló tudnivalókat az előző bejegyzésben olvashatjátok ITT>>>

A cikk harmadik részét, a  Keményítő napról szóló tudnivalókat az előző bejegyzésben olvashatjátok ITT>>>

3. Szénhidrát nap

Ezen a napon ehető: (kizárólag déltől és az utolsó gyümölcsevés után 1 órával)

Gulyásleves – ebből kiehetjük a nokedlit és a levét

 

Lebbencsleves – a tésztát és a levét együk, a krumplit ne

Tarhonyaleves – a tarhonyát és a levét együk, a krumplit ne

Borsólevesleves – a nokedlit vagy a tésztát és a levét együk, a zöldségeket, krumplit ne (ez nem igazán szénhidrát napi leves, de azért nem hagyhatom ki, mert ennek most van a szezonja és úgyis minden nap képesek lennénk megenni. Majd keményítő napon kiehetjük belőle az összes borsót……:)

 

Tésztafélék: grízes, mákos, diós, lekváros tészta – de sajtos makaróni, túrós tészta NEM

Ehető a milánói vagy bolognai makaróni “magyar” változata, azaz csak a paradicsomszósz finom friss bazsalikommal, oregánóval ízesítve és persze sajt nélkül….de azért jó, hogy ilyet is lehet enni, frissen, forrón nagyon finom az illatos fűszeres mártás spagettivel.

Nem számít bűnözésnek egy natúr fokhagymás lángos sem (sajt és tejföl nélkül)

 

 

 

Bármilyen péksütemény: csokis, lekváros, diós, mákos, pudingos, almás croissant-ok, batyuk, tekercsek, kakaós csiga, csokis csiga. De túrós, húsos, tejfölös, sajtos NEM. Fornetti, pogácsa is mehet, de ezekkel a kitételekkel.

Ehetünk 1 kiflit vagy zsömlét a gulyásleveshez például vagy a délutáni kávéhoz, teához. De ha csak úgy megéhezünk délután, akkor is elmajszolhatunk 1-2 üres kiflit. 🙂

 

 

Aszalt gyümölcsök, cukorka, étcsoki, rostos-cukormentes (100 %-os) gyümölcslevek – legjobb az otthon frissen facsart

 

Ezen a napon is csak feketén ihatjuk  a kávét, de ma tehetünk bele mézet 🙂 🙂 – Aki nem szereti az erős feketekávét, főzze hígabbra ( több vízzel, kevesebb kávéval), de át lehet térni az instant kávéra is, szokás kérdése az egész. És persze az akaraté….. 😉

 

 

 

 

 

Az egész diéta alatt bármennyi teát ihatunk (legjobb a csipke és a zöld tea) – a szénhidrát napon mézzel is ihatjuk! 🙂

Ma még cukor tartalmú üdítőket és gyümölcsleveket is lehet inni.

 

 

 

 

Tipp:

Ezen a napon főzzünk tésztafélét a családnak is, magunknak szedjünk ki belőle, szórjunk rá mákot, diót, vagy pirítsunk kis vajban vagy olajon grízt (de szárazon is lehet) és abba keverjük a saját tészta adagunkat. A többieknek csinálhatunk túrós, krumplis, sajtos, húsos tésztát. Mi ebből sajnos nem ehetünk, de így legalább egy kalap alatt mindenki jól lakott. 🙂

 

 

 

Saját kedvencem erre a napra: Rakott tészta

Csináljunk magunknak ezen a napon egy jó kis finomságot, ez az egyetlen édes-nap! a kifőzött tésztát rétegezzük lekvárral, mákkal, dióval (ki mit szeret és lehet váltogatni) és a végén csurgathatunk rá mézet is, de akkor kevesebb cukrot használjunk. Én javaslom a barna cukrot ezen a napon is a fehér helyett.

Akkor süssünk sütiket, muffint, palacsintát a családnak is, amikor nekünk is szabad enni.

 

 

 

Édesség:

Na, ezen  a napon bőven van lehetőség nasizni, áldozni az endorfin-oltárán. Édesség és desszert lehet az aszalt gyümölcs is. De ma ehetünk igazi csokit is! Hurrá! Ez aztán a fogyókúra!!! 🙂

 

 

 

Még 1 jó hírem van 🙂

Lehet enni palacsintát……lekváros, mogyorókrémes, diós, csokis palacsintával fogyhatunk! Ez tök jó!

 

 

 

A nassolni vágyóknak ez a nap maga a paradicsom: ehetünk fagyit, bármilyen sütit (csak azért ne együnk meg egy tortát:) de pl. pizzaszeletet is, csak a sonkát, sajtot lökjétek le róla.

 

 

 

Aki szereti, ehet  ropit, jó reggelt kekszet (a yoghurtosat azért ne), zabfalatokat,  kekszet.

 

És végül saját véleményem, tapasztalataim az új táplálkozásról:

Ismételten hangsúlyozom, hogy a diéta előnye, hogy nem kell kalóriát számolgatni, az alapanyagokat méricskélni. Nincsenek mennyiségi korlátok, persze azért egy lovat ne együnk meg, mindenki érzi, mi a határ. Illetve érezzük meg, hogy a kevesebb is elég…..csökkenteni az adagot, soha nem hátrány. Biztosan emlékeztek az “összemarék” mértékre, amit nagyanyáink mondtak és szerintem nincs messze az igazságtól. Inkább együnk gyakrabban egy nap, de mindig keveset. Ez az egyik titok! A másik, hogy nem eszünk minden nap kenyeret, csak minden harmadikon!
Mielőtt elkezdené bárki, nézze át mindhárom nap “anyagát” és döntse el, való-e neki ez az étrend, bírná-e, el tudja-e képzelni magát, hogy csak ezeket eszi?! Ha felmerül egy kis kétely is, akkor nézzen szét, hátha más fogyózás szimpatikusabb számára.
Mint, ahogy az életben semmi- ez sem jöhet be mindenkinek, de én javaslom kipróbálásra, legalább 2-3 hétre. Ha van eredmény, akkor hajrá! ha nincs, akkor sem ment kárba az a pát hét.
Én a saját bőrömön és ruháimon tapasztaltam a módszer hatékonyságát, de beszámolhatok mások – pl. közvetlen kolléganő – sikeréről is, ezzel bizonyítva a módszer hatékonyságát! Ha bármilyen, de rendszeres sporttevékenységgel összekötitek, biztos, hogy nem marad el a hatás!
Most gondolhatjátok, hogy nem igazán “fogyókúrás” ételek fogyasztására sarkallak Titeket. A fent említettek többsége valóban nem a tipikusan kalóriaszegény élelmiszerek közé tartozik, azonban ha mértékkel eszegetjük őket – és csakis ezen a napon! -, garantálom a sikert!
A diéták nagy része hosszútávon azért nem vagy nehezen betartható, mert bizonyos ételek fogyasztását egyáltalán nem engedi. És ahogy azt mindenki tudja, a tiltott gyümölcs mindig édesebb…
Ennek a módszernek pontosan az a lényege, hogy szinte semmi nem tiltott (kivéve a kombinált étkek pl: töltött káposzta, túrós tészta, rizses hús stb…),csak a vágyainkat kell tudni késleltetni.

 

Ha pedig a cél lebeg folyamatosan a szemünk előtt, ez már nem is olyan nehéz !

 

Remélem, hogy tudtam segíteni, írj hozzászólást, vitassuk meg itt az oldalon a felmerülő problémákat, ötleteket.

 

Írhatsz nekünk az infokukaclelkipatika40eseknek.hu-ra, ha valami nem egyértelmű, vagy kérdésed van.

 

Csak bátran kérdezz a szakértőtől!

Szeretettel: Kati

 

Lehet, hogy ezt már csak Húsvét után akarjátok kipróbálni??? Addig rá lehet hangolódni, de utána mindent bele! 🙂
 

 

Related posts:

Leave a Reply


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/lelkkhu1/public_html/wp-content/plugins/cute-profiles/processors/cute_1.php on line 25